VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní)
„Dodávka IT služieb“
- Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Brainware s. r. o.
Sídlo: Prievozská 6A, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
IČO: 47 229 616
Telefón: +421 911 599 288
Kontaktná osoba: Ing. Peter Šimún
e-mail: office@brainware.sk
- Názov predmetu zákazky: Dodávka IT služieb
- Druh predmetu zákazky: dodanie služby
- Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je dodanie IT služieb. Projekt Výskum a vývoj modulu detekcie zmätenia v reálnom čase YesElf, kód projektu: 313022W130. Predmet zákazky dodávka IT služieb sa člení na 4 častí, a to:
- Licencie - multiplatformový komunikátor
- Licencie - softvér na podporu riadenia procesov
- Operatívny nájom serverov
- Zmluvný vývoj
Podrobný popis parametrov jednotlivých častí predmetu zákazky:
- Licencie - multiplatformový komunikátor
Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z licencie - multiplatformový komunikátor.
Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:
- Licencie k softvéru, ktorý umožňuje multiplatformovú komunikáciu
- Dĺžka licencie: 17 mesiacov
- Možnosť prístupu: min. 30 používateľov
- V rámci funkcionality softvér podporujúci:
- Organizovanú evidenciu konverzácií osôb s nastaviteľným zobrazením
- Nastaviteľnosť konverzačných kanálov – interná osoba/klient/dodávateľ
- Možnosť reportovania konverzácie a zadaných parametrov z konverzácie
- Skupinové hovory a zdieľanie obrazovky
- Možnosť tzv. guest prístupu
- Možnosť evidencie a riešenia incidentov smerujúcich od zákazníkov a ich promptné riešenie
- Integrované dátové úložisko pracujúce na princípe drag and drop
- Schopnosť uloženia viacerých typov súborov
- Podpora dvojfaktorovej autentifikácie osôb
- Šifrovanie dát počas prenosu
- Rozšíriteľnosť o ďalšie aplikácie minimálne z oblastí ako analytika, developerské aplikácie, aplikácie na komunikáciu, aplikácie z oblasti marketingu, aplikácie špecializované na správu súborov, aplikácie zamerané na starostlivosť o zákazníkov
- Rozšíriteľnosť o tzv. botov
- Dostupnosť spracovaných API na integráciu s inými softvérovými riešeniami
- Príklad: aplikácia Slack alebo ekvivalentné riešenie
- Licencie - softvér na podporu riadenia procesov
Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z licencie - softvéru na podporu riadenia procesov.
Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:
- Licencie k softvéru, ktorý umožňuje podporu riadenia procesov interných procesov
- Dĺžka licencie: 17 mesiacov
- Možnosť prístupu: min. 20 používateľov
- V rámci funkcionality má softvér podporovať:
- Evidovanie úloh/taskov
- Priraďovanie úloh/taskov
- Projektové riadenie
- Vkladanie a evidencie dokumentov a iných dátových súborov
- Agilná forma reportovania s dostupnosťou rôznych foriem prehľadov prác/úloh
- Dostupnosť API pre možnosť integrácie do iných softvérových riešení
- Nastaviteľné pracovné postupy, ktoré umožnia upraviť priraďovanie úloh a postupnosť krokov
- Možnosť rozšírenia o ďalšie aplikácie/pluginy
- Možnosť integrácie s developerskými nástrojmi
- Príklad: JIRA Software alebo ekvivalentné riešenie
- Operatívny nájom serverov
Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z operatívneho nájmu výpočtovej kapacity serverov.
Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:
- Predmetom dodania je operatívny nájom serverov na základe čoho získa objednávateľ diaľkový prístup k využívaniu serverov minimálne nasledovných parametrov:
- Min. 4 samostatné servery minimálne nasledovnej konfigurácie:
- Server 1 - výkon: Intel i7-2600, 16 GB ram, disk 3096 GB SATA RAID alebo ekvivalent
- Server 2 - výkon: Intel i7-4770, 32 GB ram, disk 480 GB SSD alebo ekvivalent
- Server 3 - výkon: Intel i7-4770, 32 GB ram, disk 480 GB SSD alebo ekvivalent
- Server 4 - výkon: Intel i7-4770, 32 GB ram, disk 480 GB SSD alebo ekvivalent
- Súčasťou operatívneho nájmu je zabezpečenie prevádzky (administrácie), monitoringu, aktualizácie softvéru potrebného pre zabezpečenie prevádzky servera, zálohovania dát, opravy porúch
Celková doba operatívneho nájmu: 17 mesiacov.
- Zmluvný vývoj
Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúcej zo zmluvného vývoja v rámci realizácie dvoch podaktivít hlavnej aktivity projektu objednávateľa Výskum a vývoj modulu detekcie zmätenia v reálnom čase YesElf, , a to:
- Príprava testovacieho prostredia a testovacích scenárov
- Overenie u zákazníka.
Podrobnejší popis zmluvného vývoja:
Príprava testovacieho prostredia a testovacích scenárov
- Príprava a nastavenie testovacieho prostredia na infraštruktúre určenej zadávateľom. Kvalita kódu v prípade testovacieho prostredia musí prejsť codereview pri dodržaní zadefinovaných code convetions.
- Príprava zoznamu používateľov pre trénovanie produkčného modelu a vytvorenie prostredia pre trénovanie produkčného modelu
- Zadefinovanie testovacích scenárov pre širokú škálu softvérových riešení používaných v korporáciách (SAP, Salesforce, Dynamic navision, Sharepoint, atď.)
- Zadefinovanie testovacích scenárov pre produkčnú verziu modulu detekcie zmätenia v reálnom čase s cieľom overiť funkčnosť riešenia a úspešnosť predikcie zmätenia používateľa. V tejto časti sa navrhujú úlohy na konkrétnych zákazníckych aplikáciách. Využíva sa pritom doménovo nezávislý predikčný model.
- Celkový počet testovacích scenárov: min. 100.
- Podrobnejšie informácie k rozsahu a špecializácii testovacích scenárov budú dodané na základe výsledkov výskumnej hlavnej aktivity projektu zadávateľa
Overenie u zákazníka
- Overenie natrénovaného modulu detekcie zmätenia v reálnom čase na malom počte používateľov v 3 reálnych prípadoch použitia u koncového zákazníka
- Overenie výsledného modulu detekcie zmätenia v reálnom čase u 3 zákazníkov na malom počte používateľov (do 50 používateľov)
- Overenie výsledného modulu detekcie zmätenia v reálnom čase u zákazníka s veľkým počtom používateľov (nad 100 používateľov)
- Overenie implementovaného modulu detekcie zmätenia v reálnom čase pomocou navrhnutých scenárov v rámci kontrolovaného online experimentu. V tomto kroku sa pošle vzorke účastníkov link a úlohy pričom sa detaile skúma ich správanie a reakcie na odporúčanie po identifikovaní zmätenia (kliknutie na odporúčaných sprievodcov, zavretie odporúčaných sprievodcov, pokračovanie v úlohe, ukončenie úlohy s neúspechom). V rámci tejto časti sa vylaďujú nedostatky zistené týmto experimentom.
- Overenie implementovaného modulu na reálnych používateľoch klientskej aplikácie. Sledujú sa podobné faktory ako v predchádzajúcej časti. Naviac sa skúma škálovateľnosť riešenia pri veľkom množstve používateľov (sledujú sa výpadky služby, doba odozvy, vplyv na úspešnosť predikcie). V rámci tejto časti sa vylaďujú nedostatky zistené týmto experimentom.
- Rozšírenie modulu detekcie zmätenia v reálnom čase o špecifické črty zákazníka. Rozšírenie modulu detekcie zmätenia v reálnom čase o učenie sa s odmenou a trestom.
Maximálna dĺžka realizácie zmluvného vývoja: 12 mesiacov.
- Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Predkladateľ predloží cenovú ponuku na jednu časť, dve, tri alebo štyri časti predmetu zákazky, a to podľa vlastného uváženia.
- Variantné riešenie:
Variantné riešenia sa nepripúšťajú.
- Predpokladaná hodnota zákazky:
Pre jednotlivé časti je nasledovná predpokladaná hodnota zákazky:
- Licencie - multiplatformový komunikátor - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 7.083,33 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
- Licencie - softvér na podporu riadenia procesov - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 3.995,00 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
- Operatívny nájom serverov - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 9.704,17 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
- Zmluvný vývoj - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 35.100,00 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
- Podmienky účasti (doklady + minimálna požadovaná úroveň):
Uchádzač musí mať platné oprávnenie na podnikanie v súlade s výzvou na predloženie ponuky.
- Kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena celkom za predmet zákazky v € bez DPH
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v eurách s presnosťou na dve desatinné miesta.
- Podmienky realizácie:
Začiatok plnenie v rámci zákazky:
V rámci mesiaca kedy nadobudla účinnosť zmluva o poskytnutí služby.
Celková doba plnenia v rámci zákazky:
Licencie - multiplatformový komunikátor – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.
Licencie - softvér na podporu riadenia procesov – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.
Operatívny nájom serverov – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.
Zmluvný vývoj – kompletné dodanie do max. 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.
Miesto dodania:
Brainware s. r. o.
Prievozská 6A
Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
- Ďalšie informácie:
Cena predmetu zákazky:
- cena predmetu zákazky celkom bez DPH,
- cena predmetu zákazky celkom vrátane DPH,
- cenu za predmet zákazky požadujeme stanoviť ako cenu konečnú a nemennú počas doby realizácie predmetu zákazky. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady vykonávateľa v špecifikovanom rozsahu činností.
Financovanie a fakturácia:
Predmet obstarávania sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry dodávateľa, a to do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ preddavok na predmet zákazky neposkytuje.
Spôsob fakturácie:
- 70 % z celkovej ceny konkrétnej časti predmetu zákazky bude uhradených na základe faktúry vystavenej po účinnosti zmluvy o poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry.
- 30 % z celkovej ceny konkrétnej časti predmetu zákazky bude uhradených po finálnom dodaní danej časti predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry.
Osobitné podmienky:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávanou službou, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len „MDaV SR“) a ním poverené osoby, b) Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, c) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až h) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MDaV SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.
- Miesto a lehota na predloženie cenovej ponuky:
Brainware s. r. o.
Prievozská 6A
Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
do 29.06.2021 do 17.00 hod emailom na [email protected] alebo osobne
Predložená cenová ponuka obsahuje:
- Podpísanú cenovú ponuku predkladateľa (predložená listinne alebo elektronicky)
- Elektronická verzia výpisu z Obchodného registra SR - https://www.orsr.sk/ (predložená listinne alebo elektronicky)
- Výsledok verejného obstarávania:
Uzatvorenie zmluvy. Verejný obstarávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi výsledok obstarávania a vyzve ho na predloženie návrhu zmluvy o poskytovaní služieb.
Zmluva bude uzavretá s tým uchádzačom, ktorý bude mať najnižšiu cenu predloženú v súlade s touto výzvou. Ak ponuka, ktorá má najlepšiu cenovú ponuku nebude v súlade s touto výzvou, alebo bude mať neprijateľné podmienky, verejný obstarávateľ môže vyzvať uchádzača na odstránenie týchto nedostatkov.
Brainware s. r. o.
Ing. Peter Šimún
konateľ
Prílohy:
Príloha č. 1 - vzor cenovej ponuky Licencie - multiplatformový komunikátor
Príloha č. 2 - vzor cenovej ponuky Licencie - softvér na podporu riadenia procesov
Príloha č. 3 - vzor cenovej ponuky Operatívny nájom serverov
Príloha č. 4 - vzor cenovej ponuky Zmluvný vývoj