VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY

Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení

niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní)

„Dodávka IT služieb“

  1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov:                         Brainware s. r. o.

Sídlo:                         Prievozská 6A, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

IČO:                         47 229 616

Telefón:                         +421 911 599 288

Kontaktná osoba:                 Ing. Peter Šimún

e-mail:                         office@brainware.sk

  1. Názov predmetu zákazky: Dodávka IT služieb

  1. Druh predmetu zákazky: dodanie služby

  1. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie IT služieb. Projekt Výskum a vývoj modulu detekcie zmätenia v reálnom čase YesElf, kód projektu: 313022W130. Predmet zákazky dodávka IT služieb sa člení na 4 častí, a to:

  1. Licencie - multiplatformový komunikátor
  2. Licencie - softvér na podporu riadenia procesov
  3. Operatívny nájom serverov
  4. Zmluvný vývoj

Podrobný popis parametrov jednotlivých častí predmetu zákazky:

  1. Licencie - multiplatformový komunikátor

Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z licencie - multiplatformový komunikátor.

Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:

  1. Licencie - softvér na podporu riadenia procesov

Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z licencie - softvéru na podporu riadenia procesov.

Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:

  1. Operatívny nájom serverov

Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúce z operatívneho nájmu výpočtovej kapacity serverov.

Službou podľa opisu predmetu zákazky sa rozumie:

Celková doba operatívneho nájmu: 17 mesiacov.

  1. Zmluvný vývoj

Predmetom zákazky je dodanie služby pozostávajúcej zo zmluvného vývoja v rámci realizácie dvoch podaktivít hlavnej aktivity projektu objednávateľa Výskum a vývoj modulu detekcie zmätenia v reálnom čase YesElf, , a to:

- Príprava testovacieho prostredia a testovacích scenárov

- Overenie u zákazníka.

Podrobnejší popis zmluvného vývoja:

Príprava testovacieho prostredia a testovacích scenárov

Overenie u zákazníka

Maximálna dĺžka realizácie zmluvného vývoja: 12 mesiacov.

  1.  Rozdelenie predmetu zákazky na časti:

Predkladateľ predloží cenovú ponuku na jednu časť, dve, tri alebo štyri časti predmetu zákazky, a to podľa vlastného uváženia.

  1.  Variantné riešenie:

Variantné riešenia sa nepripúšťajú.

  1. Predpokladaná hodnota zákazky:

Pre jednotlivé časti je nasledovná predpokladaná hodnota zákazky:

  1. Licencie - multiplatformový komunikátor - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 7.083,33 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
  2. Licencie - softvér na podporu riadenia procesov - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 3.995,00 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
  3. Operatívny nájom serverov - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 9.704,17 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.
  4. Zmluvný vývoj - podľa vnútornej kalkulácie verejného obstarávateľa maximálne do výšky 35.100,00 € bez DPH počas doby platnosti zákazky.

  1. Podmienky účasti (doklady + minimálna požadovaná úroveň):

Uchádzač musí mať platné oprávnenie na podnikanie v súlade s výzvou na predloženie ponuky.

  1. Kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena celkom za predmet zákazky v € bez DPH

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.

Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v eurách s presnosťou na dve desatinné miesta.

  1. Podmienky realizácie:

Začiatok plnenie v rámci zákazky:

V rámci mesiaca kedy nadobudla účinnosť zmluva o poskytnutí služby.

Celková doba plnenia v rámci zákazky:

Licencie - multiplatformový komunikátor – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.

Licencie - softvér na podporu riadenia procesov – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.

Operatívny nájom serverov – 17 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.

Zmluvný vývoj – kompletné dodanie do max. 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytnutí služby.

Miesto dodania:         

Brainware s. r. o.

Prievozská 6A

Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

  1. Ďalšie informácie:

Cena predmetu zákazky:

Financovanie a fakturácia:         

Predmet obstarávania sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry dodávateľa, a to do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ preddavok na predmet zákazky neposkytuje.

Spôsob fakturácie:

Osobitné podmienky:

Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávanou službou, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len „MDaV SR“) a ním poverené osoby, b) Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, c) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až h) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu  s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MDaV SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.

  1. Miesto a lehota na predloženie cenovej ponuky:

Brainware s. r. o.

Prievozská 6A

Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

do 29.06.2021 do 17.00 hod emailom na [email protected] alebo osobne

Predložená cenová ponuka obsahuje:

  1. Výsledok verejného obstarávania:

Uzatvorenie zmluvy. Verejný obstarávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi výsledok obstarávania a vyzve ho na predloženie návrhu zmluvy o poskytovaní služieb.

Zmluva bude uzavretá s tým uchádzačom, ktorý bude mať najnižšiu cenu predloženú v súlade s touto výzvou. Ak ponuka, ktorá má najlepšiu cenovú ponuku nebude v súlade s touto výzvou, alebo bude mať neprijateľné podmienky, verejný obstarávateľ môže vyzvať uchádzača na odstránenie týchto nedostatkov.

Brainware s. r. o.

Ing. Peter Šimún

konateľ

Prílohy:

Príloha č. 1 - vzor cenovej ponuky Licencie - multiplatformový komunikátor

Príloha č. 2 - vzor cenovej ponuky Licencie - softvér na podporu riadenia procesov

Príloha č. 3 - vzor cenovej ponuky Operatívny nájom serverov

Príloha č. 4 - vzor cenovej ponuky Zmluvný vývoj